HANiFDOSTLAR.NET

 

Kuran Müslümanı
 

(Şahıs odaklı din anlayışından Allah odaklı din anlayışına...)

Ana Sayfa Hanif Mumin  Iste Kuran Kurandaki Din  Kur'an Yolu  Meal Dinle Sohbet Odasi Hanifler E- Kitaplik Kütüb-i Sitte ?  ingilizce Site Kuran islami Aliaksoy Org  Hasanakcay Net Tebyin-ül Kur'an Önerdiğimiz Siteler Bize Ulasin

 

- Konulara Göre Fihrist

- Saçma Hadisler

- Hadislerin-Sünnetin İncelemesi

- Haniflikle İlgili Sorular Cevaplar

- Misakın Elçisi Kim?

- Kuranda Namaz/Salat

- Onaylayan Nebi

- Kuranda Namaz/Salat

- Enbiya 104

- Kuranda Yeminler

- Adem Hakkında Sorular

- Ganimetleri Resulün Eline Nasıl Vereceğiz?

- Allahın ındinde YIL ve DOLUNAYLAR

- Abese ve Tevella

- Hadisçilerce Tahrif Edilen Ayetler

- Mübarek Yer, Mübarek Vakit

- Arkadaş Peygamber

- Kuranın İndirilişinden Günümüze Gelişi

- Bir Türban Sorusu

- Kuran ve Bize Öğretilenlerin Farkı

- Namazın Kılınışı

- Hadislere Göre Namaz

- Kuranda Salat Namaz mıdır?

- Kuran Yetmez Diyen Uydurukçular

- Bizler Hanif Dostlarız

- Sahih Hadis mi İstersiniz?

- Hakkı Yılmaz'ın Tebyin Çalışması

- Kur'anı Anlamada Metodoloji

- Tarikatçıların Çarpıttığı Birkaç Ayet

- Nasıl Kur'an Okuyalım?

- Kur'anı Kerim Nedir?

- Kur'anda Oruç

- Allah'sız Bir Din ve Allah'sız Bir Kur'an İnancı

- Kuransız Bir İslam Anlayışı ve Müşrikleşme

- Meal Çalışmasına Davet

- Allah Şahit Olarak Kafi Değil mi?

- Doğru Hadisleri Ne Yapacağız?

- Kur'andaki Muhammed ve Peygamberlerin Misyonu

- Mahrem, Avret, Ziynet

- Nur Suresi Çeviri-Yorum

- Cilbab

- Resule İtaat Ne Demektir?

- Hadis Kalburcuları ve Kalburları

- Kur'anı Kerim'in İndiriliş Gayesi

- Kur'anda Amellere Karşı Cahili Yaklaşım

- İslamdışı İnanışlara Kur'andan Örnekler

- Biri Şu Haram Üretim Tesislerini Kapatsın

- Tasavvufta İslam Var mı?

- İslamda Delil Sorunu

- Kurban Kesmek

- İlahi Hitabın Serüveni

- Ecel Nedir?

- Şirk, İşrak, Müşrik, Müşareke, Müşterik

- Büyü Yapan ve Yaptıranlar

- Peygamberlere Karşı Rabbani Yaklaşımlar

- Salat-ı Tefriciye yada Zikri Çarpıtmaya Bir Örnek

- Mucize Nedir?

- Ayrılıkların Nedenleri

- Sıfır Hata veya Kur'an

- Haniflik Nedir?

- Rabıta İle Şeyhlere Tapanlar

- Hadis Zindanının Mezhepçi Mahkumları

- İslam Dininin Öğrenilmesinde Kaynak Sorunu

- Fasık ve Münafıkların Genel Tanımlaması

- Hadisler, Hıristiyanlık ve Selman Rüştü

- Kur'anı kerim'in İndiriliş Gayesi

- Müstekbirlere Karşı Cahili Yaklaşım

- Halis-Hanif İslam

- Kur'anda Şefaat

- Fuhuş Tellalı Tefsirciler

- Hayızlıyken Neden Namaz Kılınmasın?

- Cebrail, Vahiy, Melek

- Dindarlıkta Müşrikleşme Temayülü

- Büyü Yapan ve Yaptıranlar

- Yaratılış, Adem, Havva

- Kur'an Yerel mi, Evrensel mi?

- Reform Dinde mi, Dindarlıkta mı?

- Ne Mutlu Tağutu Olmayanlara

- Peygambere Saygı(?)

- Hadislere Kanıt Diye Gösterilen Ayetler

- Allah Nazara Karışmadı mı?

- Kur'anı Kerimle Amel Etmek Mümkün mü?

- Kur'anda İnkar Edenlerin Vasıfları

- Müminlerin Vasıfları

- Allah'ın Vasıfları

- Kur'anın Vasıfları

- Dine Karşı Cahili Yaklaşımlar

- Kur'an Merkezli Din

- İrin Küpü Patladı; Mevlana

- Hurafe ve Bidatlar

- Peygamberi Tanrılaştırma

- Hz. İsa'nın Ölümü

- Allah'ın Mesajının Adı: Kelamullah

- Allah'ın Resule Uyarıları

- Kur'ana Göre Tenkit ve Eleştiri Nasıl Olmalı?

- Kur'anda Sevgi

- Sofuların Devlet Desteğiyle Desteklenmesi

- Hans Von Aiberg Aldatmacası

- Kabir Azabı Safsatası

- Kur'an Kıssalarının Önemi; Masal Değiller

- Kur'anda Toplumsal Sünnetler

- Tefsirde İsrailiyyat

- Kardeş Evliliği Olmadan Çoğalma

- Hans Von Aiberg Tutuklandı

- Kur'anda Tevbe Kavramı

- Yaşar Nuri Öztürk'ün Yorumuyla Namaz

- Karadelikler; Bir Büyük Yemin

- Mezhepçilerin Ümmi Açmazı

- Kabe Nedir? Mekkede midir, Kudüste mi?

- Kur'anda Ruh Kavramı

- Kur'anda Nefs Kavramı

- Amin Kavramı ve Putperestlik

- Diyanet İşleri Başkanlığının Sitemize Cevabına Cevaplar

- Resul ve Nebi -1

- Resul ve Nebi -2

- Sapık Bir Fırka: Hansçılar

- Cihad mı, Çapulculuk mu?

- Kur'an Deyip Namazı Yok Sayanlar

- Cennete Sadece Müslümanlar mı Girecek?

- Kur'anda El Kesme Cezası var mı?

- Nazar veya Göz Değmesi Var mı?

- Şehadet Getir, Münafık(?) Ol

- Kur'anda Eleştiri Metodu

- Hacc Mekkede mi, Bekkede mi?

- İslami Tebliğde Kur'an Metodu

- Saptırılan Kavram: Mekruh

- Kur'anda Cuma Namazı var mı?

- Of Be Kader, Allah mı Suçlu Yoksa Biz mi?

- Kader Açısından Cebir ve İhtiyar

- Baban Peygamber Olsa Ne Yazar

- Kur'anda İnsan Hukuku

- Vahdet-i Vücud, Şirkin Alası

- Tasavvufi Bilginin Kaynağı Vahiy mi?

- İslam'da Resullük Son Bulmuştur

- Teveffi Kelimesi ve Arap Dili

- Tasavvuf Üzerine Düşünceler

- Nefis Mertebelerinin İç Yüzü

- Allah Rızası Anonim Şirketi; Tarikatlar

- Tasavvuf ve Eşcinsellik -1

- Tasavvuf ve Eşcinsellik -2

- Nakşi Şeyhi Allah'ın Avukatı mı?

- Kur'anda "ve+la" Öbeği

- Putlar ve Tapanlar

- Son Peygamberimizin Okuma Yazması

- Mesih ve çarpıtılan Bir Ayet

- Hac İzlenimleri

- "Üzerinde 19 var" da Son Nokta

- Secde Emri

- Kur'andaki Hac

- Aracıların Gaybı Bildiği İnancı

- Tarikatçı - Müşrik Karşılaştırması

- Gazali'nin Kadına Bakışı

- Kur'anda Kadına Verilen Önem

- Başörtüsü Allah'ın Emri Değil

- Başörtüsü Takmak Kur'anda Var mı?

- Kur'anda Kadın Dövmek Var mı?

- Cariye, Köle; Utanmaz Mealciler

- Kadına Yönelik Şiddet

- Sünnet Edilen Kızın Öyküsü

- Erkekçe ve Kadınca Meal Konusu, Nebe 33. Ayet

- Harem - Selamlık Kimin Emri?

- Zina, Evlilik ve Örtünme Adabı

- Cariyeleri Aç, Hür Kadınları Kapat (!)

- Çok Eşliliği Yasaklayan Ayetler

- Kur'ana Göre Evlilik Hukuku

- 2 Kadın = 1 Erkek, Uydurma mı?

- Danimarkalı mı Sapık, Buhari mi?

- Ebu Hanife, Cariyenin Avreti

- Nisa 25, Hür Kadın ve Fahişe İfadesi

- Maymunların Hadisi ve Recm Vahşeti

- Hz. Muhammed'in Tebliği

- Peygamberi Tanrılaştırma

- Angarya Haline Getirilen İbadet

- Buhari'nin Hadislerini Buhari Yazmamıştır

- Hadis ve Sünnet Gerçeği

- Uydurma Hadisler, İslamın Kara Boyası

- Hadisler Dinin kaynağı Olamaz

- Uydurmaların Sınırı Yok; Şeytan Geyiği

- Beşeri Hükümler Neden Kutsal Oluyor?

- Hadis - Kur'an Çelişkisi

- Kur'anda/Dinde Olanlar ve Olmayanlar

- Cehennem'den Çıkış Yok

- Kur'anda Tağut

- Ebu Hureyre Gerçekte Kimdir?

- Hadis - Mantık Çelişkileri

- Kurban ve Kurban Bayramı Nereden Geliyor?

- Hadislere Göre Kur'an Eksiktir

- Bildiri: İslam Anlayışında Reform

- Arapça mı, Arap Saçı mı?

- Koca mı Üstün, Allah mı?

- Esbab-ı Nüzül Komedi Hadisleri

- İşte Geleneğin Dini

- Ulul Emir İle Kim Kastediliyor?

- Kul Hakkı

- Yezidi Bir Gelenek: Aşure Tatlısı

- Hz. İbrahim'den Asrımıza Dersler

- Taklitçiliğin Boyutları

- Seb-ul Mesani Nedir?

- Kelle Sayılarak Gerçek Bulmak

- Kıyamet - Mahşer Günü ve Sonrası

- Kur'anda Namaz Vakitleri

- Kur'anda Cuma Konusu

- Salih Olmak Yetmez

- Hudeybiye Anlaşması Uydurma mı?

- Kitap Yüklü Eşekler

- Kur'andaki Hac

- Hz. Nuh'un Oğlu Kimdi? İftira mı?

- Ruhun Ağırlığına Başka Bakış

- Hz. İbrahim Yalancı Değildi

- İncil'de Kadına Bakış

- Şirkin Büyüğü Küçüğü Olur mu?

- Kur'andaki Abdest ve Hijyen

- Din de Bir Araçtır

- Kur'an Okumanın Zararları

- Kur'anda Dua Ayetleri

- Kur'anda Tarih Kavramı ve Bilinci

- Şekilsel Secde Kur'anda Yok mu?

- Salat ve salatı İkame

- Kur'andaki Emr Kavramı Üzerine

- Dindar İnsanlar Şirk Koşar

- Alak Suresinin İlk Beş Ayeti

- Men Arefe'nin Çözümü

- Kur'andaki Av Yasağı

- Fıtrat ve Namaz Vakitleri

- Kur'anda İnsan Hukuku

- Din Büyüklerini Tanrılaştırma

- Allah'a ve Muhammed'e Değil

- Kur'andaki Örnek Tevekkül

- Şekilsel Rüku Kur'anda Yok mu?

- Hz. İbrahim Kuşları Kesti mi?

- Ehli Sünnet Dininin Anayasası

- İnsan Allah'ın Halifesi mi?

- Kur'an Üzerinde Düşünmek

- Şirkin Kuyusuna Düşenlere Uyarılar

- Kur'an Ölülere Okunmak İçin mi İndirildi?

- Ayda Okunan Kur'an Masalı

- Hz. İbrahim, Safa ve Merve Masal mı?

- "Haç"er-ul Esved (!)

- Mevlana Sahte Bir Peygamber Değil mi?

- Tasavvufun Tanrısı İki Zıttır

- Kur'andaki Tasavvuf: Teveccüh

- Önce Batıl ve Hurafe İle Savaşalım

- Resuller Haram Kılamaz mı?

- Elçi Muhammed ile İnsan Muhammed'in Farkı

- Tarikatlarda Aracılar Rezaleti

- Nur Suresi 31. Ayet Nasıl Çarpıtılıyor?

- Sırat Kıldan İnce, Kılıçtan Keskin mi?

- Kur'anda Zalimler

- Bütün Mehdileri Çöpe Atıyoruz

- Kur'ana Göre Ramazan Ayı ve Haram Aylar

- Tasavvufçuların İlahı; Varlık ve Yokluk

- Tasavvufçuların Küçük Putları

- Sünnet Etmek yaratılışı Değiştirmedir

- Son Peygamberimizin Mektupları

- Fıtrat ve Namaz Vakitleri

- Mescid-i Aksa Nerede?

- Büyük Kandırmaca: Hadis

- Kur'an Neden Arapça Olarak İndirilmiştir?

- Kimin dini? Kimin Kitabı? Kimin Meali?

- Evliya Kelimesinin geçtiği Ayetler

- Şimdiye Kadar Yaşanan İslam

- Ayın Yarılması Diye Bir Mucize Yoktur

- Kabe Dikili Taş Değil mi?


Up | Down | Top | Bottom
 
Şu da emredildi: Yüzünü dine bir Hanif olarak çevir. Sakın müşriklerden olma.

Yunus Suresi 105

Ben bir Hanif olarak yüzümü gökleri ve yeri yaratana döndürdüm. Müşriklerden değilim ben.

Enam Suresi 79

İbrahim ne bir Yahudi idi, ne de bir Hıristiyan. O sadece hanif bir müslümandı. O müşriklerden değildi.

Ali İmran Suresi 67

Şu da kuşkusuz ki, İbrahim başlıbaşına bir ümmetti; bir Hanif olarak Allah'ın önünde eğiliyordu. Müşriklerden değildi.

Nahl Suresi 123

De ki Allah doğrusunu söylemiştir / vaadinde sadıktır.Haydi artık Hanif olarak İbrahim'in Milleti'ne uyun! Müşriklerden değildi o.

Ali İmran Suresi 95

Allah'a ortak koşmadan, Hanifler olarak... Allah'a ortak koşan kişi, gökten düşmüş de kendisini kuşlar kapışıyor veya rüzgar onu uzak bir yere fırlatıp atıyor gibidir.

Hacc Suresi 31


Up | Down | Top | Bottom

HABERLER

 

 








 

 

  Hanif Islam

 

Kur'an'da Dinde Olanlar/Olmayanlar
 Hanif Dostlar Ana Sayfa -> Kur'an'da Dinde Olanlar/Olmayanlar
Konu Konu: Mahrem, Avret, Ziynet Yanıt YazYeni Konu Gönder
Yazanlarda
Gönderi << Önceki Konu | Sonraki Konu >>
Hasan Akcay
Uzman Uye
Uzman Uye


Katılma Tarihi: 11 ekim 2005
Gönderilenler: 767
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP Alıntı Hasan Akcay

nur suresinde bahsedilen ziynet yerlerini siz avret yerleri olarak belirtmişsiniz? yani cinsel kısımlar? doğru mu?

 

Doğru mu yanlış mı bilemem çünkü ziynet yerlerini asla avret yerleri olarak belirtmedim. Ne dediğinizi anlamıyorum. "Cinsel kısımlar"dan kastınız ne? Kastınız eğer cinsel organlar ise bu ifadenin Arapça karşılığı Nûr 31’in ilk bölümünde geçen "fürûc ehünne"dir:

 

cinsel organlarını saklasınlar

ve yehfuzne fürûc ehünne.

 

Ama cinsel organlar başka tesettürcüler tarafından ziynet yerleri diye çarpıtılan ziynetler başka. Cinsel organlar anüs ve vajinadır. Ziynet yerleri ise örneğin saç, gerdan, memeler. Yani saç tokasının yeri, kolyenin yeri, altın zincirin yeri…

 

Benim bırakın saç tokasını onun yeri olan saçı dahi vajina olarak belirtmem mümkün değil. Bunu nerde belirtmişim?

 

Siz "ilgiyle okuyorum" dediğiniz yazıların bana ait olduğundan emin misiniz?

 

Sevgi ile,

Hasan Akçay

Yukarı dön Göster Hasan Akcay's Profil Diğer Mesajlarını Ara: Hasan Akcay
 
mrymes
Newbie
Newbie


Katılma Tarihi: 27 ocak 2007
Gönderilenler: 16
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP Alıntı mrymes

memeler de mi süs yerine giriyor yani? ben şimdiye kadar memelerini süsleyen bir bayan görmedim.yada süsleyip dışarı çıkan..diyelimki memeler süs yeri olsun.peki bir bayan nasıl olur da kayın pederinin yanında memelerini açıp durabilir? kendi öz babasının yanında bile duramazken?yani bu bayanlar dışarıda memeleri açık mı geziyordu da böyle bir ayet indi ben bunu öğrenmek istiyorum..teşekkürler..
Yukarı dön Göster mrymes's Profil Diğer Mesajlarını Ara: mrymes
 
savana
Uzman Uye
Uzman Uye


Katılma Tarihi: 30 nisan 2006
Yer: Turkiye
Gönderilenler: 1235
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP Alıntı savana

mrymes Yazdı:
memeler de mi süs yerine giriyor yani? ben şimdiye kadar memelerini süsleyen bir bayan görmedim.yada süsleyip dışarı çıkan..diyelimki memeler süs yeri olsun.peki bir bayan nasıl olur da kayın pederinin yanında memelerini açıp durabilir? kendi öz babasının yanında bile duramazken?yani bu bayanlar dışarıda memeleri açık mı geziyordu da böyle bir ayet indi ben bunu öğrenmek istiyorum..teşekkürler..

 

selam mrymes

Hasan Akçay Nur 31 de bahsi geçen ziynetler takıların yerleri olan kadının vucut parçaları değil takıların kendisdir diyor

Yani bir kadın takılarını yakınlarının yanında açıp gösterebilir ama onları takıp takıştırıp başkaları yanında teşhir edemez .

 

Netice itbarıyla nur 31deki ziynetler sözcüğü kadının tüm vucududur dendğinde kadın tüm vucudunu örtüp saklamalıdır anlamı çıkar ancak ayetin devamında bir liste var sizde dikkat etmişsiniz o listede bahsi geçen baba kayınpeder kadının emrinde çalışanlar yeğenler üvey evlatlar...vs işte bunlar yanında ziynetlerinizi yani kadın o örtüp sakladığı vucudunu açablirsiniz anlamı var.Bu nedenle Hasan Akçay ziynetler kadının vucudu olamaz kadının taktığı takılardır kadın takılarını güvendği akrabalar yanında açabilir ama göğüslerini kocasından başkası yanında açamaz o kişi kadının babası bile olsa...

 

 

 



__________________
O, yaratıp şekillendiren, âhenk veren ve düzene koyandır
Yukarı dön Göster savana's Profil Diğer Mesajlarını Ara: savana
 
Hasan Akcay
Uzman Uye
Uzman Uye


Katılma Tarihi: 11 ekim 2005
Gönderilenler: 767
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP Alıntı Hasan Akcay

Bir de nur suresi 30-31. ayetlerini, değişik hocaların gözüyle okuyun. Aradaki dağlar kadar farkı önyargısız hissedin...

Okuduktan sonra,'Sorun giyilen şeyde değildir, teşhirciliktedir. Giyim kuşamın önemi yoktur.' Deyip mini eteği, bikiniyi mazur gösteren yazılarınızla nur suresi 30-31. ayetleriyle sizi başbaşa bırakıyorum... (efrayim)

Nûr 31’de iki ayrı konu bulunduğunu gözardı eden tipik tesettürcü yanılgıdır bu. Oysa Nûr 31’in ilk bölümü, tıpkı siyaktaki Nûr 30 gibi, cinsel organlar hakkındadır; Nûr 31’in ikinci bölümü ise takılar hakkında. İşte asıl dağlar kadar fark bu ikisinin arasında.

 

Nûr 30:

İnanan erkeklere söyle bakışlarını kıssınlar ve cinsel organlarını saklasınlar.

Kul li’l müminîne yaguddû min ebsâr ihim ve yahfuzû furûc ehüm.

 

Nûr 30’un ilk bölümü:

İnanan kadınlara söyle bakışlarını kıssınlar ve cinsel organlarını saklasınlar.

Kul li’l miminâti yagdudne ebsâr ihinne ve yahfuzne furûc ehünne.

 

Cinsel organlar avrettir. İnananlar oralarını yalnızca eşlerine açabilir (23:5-6, 33:50, 33:52, 70:29-30). Takılar ise ziynet olup inanan bir kadın onları örneğin bakımını üstlendiği kızlara ve erkeklere (33:55) de açabilir.

 

Tesettürcü garibim bu ikisi arasındaki dağlar kadar farkı gözardı eder ve ziynetleri vajina olarak algılar. Tıpkı kırmızı görmüş boğa gibi. O boğa ne kadar iyi ediyorsa tesettürcüler o kadar iyi ediyor.

 

Ama yaptıkları asıl kötülük İslamadır. Çünkü ayetin ikinci bölümüne fuhuşu yamıyor ve onu Allah’ın dinine layık görüyorlar. İslama fuhuşu layık görüyorlar. Ürettikleri şey yüz kızartıcı bir ahlaksızlık ve dinsizliktir.

 

Bakın nasıl.

 

Nûr 31’in ikinci bölümü:

Açıkta olanların dışındaki ziynetlerini açmasınlar

Ve lâ yübdiyne ziynet ehünne illa ma zahare ninha

 

Dikkat. “Açmasınlar!” önemli –lâ yübdiyne. Çünkü hemen ardından gelen “Örtsünler!” ile eşanlamlıdır.

 

Örtülerini göğüs yırtmaçlarının üstüne vursunlar

Ve’l yadribne bi humur ihinne alâ cuyûb ihinne

 

Göğüs yırtmaçlarını örtsünler! Anlaşılıyor ki ayetin indiği ortamda göğüs yırtmaçlarını örtmeyip altın zincir dadındaki takısını ve o takının yeri olan memelerini açıkta bırakan kadınlar var. Takı ziyneti örtülünce memeler de örtülecek.

 

Ayetin bundan sonrası...

 

Ve ziynetlerini aç-ma-sın-lar

Ve lâ yübdiyne ziynet ehünne

İlla...

Ancak

 

Şunlara şunlara şunlara açabilirler; sakınca yok. Kimlere? Örneğin bakımını üstlendikleri erkelere (ma meleket eyman ühünne)

 

İşte bu noktada tesettürcünün aklı öyle bir karışıyor ki tam bir arap saçı. İnanan kadın memelerini kocasının dışındaki erkeklere açabilir? Aman Allah’ım, aman Allah’ım!

 

Napmalı? “Allah ne diyorsa o!” diyeceğine işin içinden çıkmak için başlıyor Allah’ın sözlerini eğip bükmeye.

 

Efendim, o ma meleket eyman ühünne var ya onlar kadınların ellerinin altındaki erkek kölelermiş. Allah’ın kaldırdığı köleliği caiz ilan ediyor. İslam dışı, insanlık dışı... hal bir.

 

İkincisi, o erkekler kadına ihtiyaç duymaz duruma gelmiş miş örneğin enenmiş miş yani iğdiş miş. Köleleri enemek surtetiyle kadına ihtiyaç duymaz hale getirip Osmalı halifesinin sarayına haremağası yapıyorlar. İslam dışı, insanlık dışı hal iki.

 

Oysa Allah o erkeklerin kadına ihtiyaç duymaz durumda olduğunu asla söylemiyor. Öyle bir niteleme asla yapmıyor. O’nun dediği: “kadınların ellerinin altındaki erkekler”dir onlar –ma meleket eyman ühünne. Kadınlara ihtiyaçları bal gibi var.

 

Kaldı ki inanan kadının odasına yaşına ermemiş olan yani kadına ihtiyaç duymaz durumdaki  kendi çocuklarının dahi izinsiz girmesini yasaklayan Allah (24:58) elin adamlarına o kadının memelerini açıverir mi o adamlar kadına ihtiyaç duymaz durumda diye?

 

İşte Nûr 31’in ikinci yarısındaki ziynetleri kırmızı görmüş boğa gibi inanan kadının vücudu diye algılayan tesettürcüler... bunu yapıyor.

 

Kendilerine yazık ettiklerinin ayırdına bir varsalar! İslamı fuhuş dini haline getirdiklerini bir anlasalar!

 

Bikiniymiş... Sana ne kardeşim. Bikini hoş bir şeyse toplum onu hoş görür ama ayıpsa ayıplar ve insanları bikini giymekten caydırır. “Bikinini haramdır!” demek ise senin haddin olamaz. Sen dinde yasa yapamazsın. “Yaptım oldu!” dersen hükümde Allah’a ortak olursun;  şirke batarsın.

 

Şûra 21:

 

Onların ortakları dinde yasalar mı yapıveriyor Allah’tan izinsiz?

Em lehüm şürekâü şera’û lehüm mine’d dini mâ lem ye’zene bihî’llah

 

O, hükmüne kimseyi ortak etmez

Ve lâ yüşriku fî hükm ihî ehada (18:26)

 

Sevgi ile,

Hasan Akçay
Yukarı dön Göster Hasan Akcay's Profil Diğer Mesajlarını Ara: Hasan Akcay
 
Hasan Akcay
Uzman Uye
Uzman Uye


Katılma Tarihi: 11 ekim 2005
Gönderilenler: 767
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP Alıntı Hasan Akcay

İnanan kadın memelerini kocasının dışındaki erkeklere açabilir? Aman Allah’ım, aman Allah’ım!

Oysa Allah ziynet demektedir; vücut değil. İnanan kadın Allah'ın dininde, takı teşhirciliği yapmamak koşuluyla (24:60), "ziynet"ini açabilir; vücudunu değil. inanan kadını, vücudunu tabii o arada memelerini açmaya davet edenler tesettür dininden olanlardır.

İnanan kadın altın zincirini, blüzünün üstüne takarak, açabilir. Ama memelerini asla!

Tesettürcüler "Allah ne diyorsa o!" demeye razı olduğu an sorun sona erer. Ne tesettür zindanı kalır ortada ne türban didişmesi. 

Sevgi ile, Hasan Akçay

Yukarı dön Göster Hasan Akcay's Profil Diğer Mesajlarını Ara: Hasan Akcay
 
melankol
Katilimci Uye
Katilimci Uye


Katılma Tarihi: 10 nisan 2006
Gönderilenler: 42
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP Alıntı melankol

yetti artik tesetturcu gibi anlamsiz kelime kullanan ve turbana sadik kalan insanlari fuhus tellali olarak niteleyen ayet HOKKOBAZLARINA.1

Cinsel organlar avrettir. İnananlar oralarını yalnızca eşlerine açabilir (23:5-6, 33:50, 33:52, 70:29-30). Takılar ise ziynet olup inanan bir kadın onları örneğin bakımını üstlendiği kızlara ve erkeklere (33:55) de açabilir. EGER ZIYNET SADECE TAKI ISE


Ve ziynetlerini aç-ma-sın-lar

Ve lâ yübdiyne ziynet ehünne

İlla...

Ancak

Şunlara şunlara şunlara açabilirler; sakınca yok. Kimlere? Örneğin bakımını üstlendikleri erkeklere (ma meleket eyman ühünne).BU TAKILARI GOSTERMEK ICIN BUKADAR SART NIYE.BOYUNLARINDAN MEMELERINDEN HATTA LABIUM MAJORLARINDAN CIKARTIP GOSEREBILMELERI IMKANI VARKEN2.


Örtülerini göğüs yırtmaçlarının üstüne vursunlar

Ve’l yadribne bi humur ihinne alâ cuyûb ihinne

Göğüs yırtmaçlarını örtsünler! Anlaşılıyor ki ayetin indiği ortamda göğüs yırtmaçlarını örtmeyip altın zincir adındaki takısını ve o takının yeri olan memelerini açıkta bırakan kadınlar var. Takı ziyneti örtülünce memeler de örtülecek.


BU KADAR ZORLAMA BIR YORUM OLAMAZ. ZIYNETI YANI TAKIYI ORTUNCE MEMELERDE ORTULECEK.BEYNINIZ NASIL ALGILIYOR BUNLARI.


SON CUMLELRI YORUMLAMAYA BILE GEREK YOK.


HANI KURAN APACIKTI VE YORUMA GEREK YOKTU YORUMU SIZ YAPMISSINIZ ZATEN AYNEN NAMAZ AYETLERINDE OLDUGU GIBI...KENDINIZI VE SAF MUSLUMANLARI KANDIRIYORSUNUZ.APACIK KELIMESI UZERINE DUSUNMENIZ VE DAHA IYI DUSUNEBILEN BEYINLERE SAHIP OLMANIZ DILEGIYLE...CUNKU YETTI ARTIK SIZIN KABA TABIRINIZLE.


BU ARADA FUHUS TELLALI TURBANCILARIN ULKESINDEKI CINSEL YOLLA BULASAN HASTALIKLARIN GORULME SIKLIGI ILE AVRUPA ABD VE AFRIKAYI KARSILASTIRIN LUTFEN...6.INSANIN BAKIS ACISININ GELISIMI COK KOMLEX BIR SURECININ SONUCUDUR.BU KOMPLEX SUREC INSANIN YASAMININ HER ANINDAN ETKILENIR BIZ FARKINDA OLMASAKDA...BU NEDENLE INSANLAR FARKLI YORUMLAMA EGILIMINDEDIR.KURAN AYETLERINI SALT MEALLE YORUMLAMAYA VE ANLAM CIKARMAYA  KALKMAK YASAYAN OLEN VE YASAYACAK INSAN SAYISINA YAKIN SAYIDA SACMA FIKRIN VAR OLMASINI KABUL ETME ANLAMINA GELIR BU DA ISLAMI KATLETME ILE ESDEGERDIR HANIF DOSTLAR.HASAN AKCAYIN BU GUN SARFETTIGI MESHUR TABIRLE YETTI ARTIK


Yukarı dön Göster melankol's Profil Diğer Mesajlarını Ara: melankol
 
Hasan Akcay
Uzman Uye
Uzman Uye


Katılma Tarihi: 11 ekim 2005
Gönderilenler: 767
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP Alıntı Hasan Akcay

EGER ZIYNET SADECE TAKI ISE

Evet, Nûr 31'de anılan ziynetler ya sadece ziynettir ki açılmasında sakınca yoktur ya da aynı zamanda vücuttur ki açılmasında sakınca vardır.

Seçimini yap.

Ya ziynetlerin açılmasıyla yetinip İslamı temiz tutacaksın ya da vücudu da açıverip fuhuş tellallığı yapacaksın.

"Kadın takılarını açsın; bunda sakınca yok tamam ama vücudunun şehvet uyandıran yerlerini de birazcık açıversin!" demek "Birazcık gebe kalıversin!" demenin ta kendisidir. Asla! Birazcık gebe kalınmaz. Birazcık gebelik bal gibi tam gebeliktir.

BU TAKILARI GOSTERMEK ICIN BUKADAR SART NIYE.

Ne şartı? Allah'ın şartına şart ekleyip rablik taslamayı bırak. Şartını açık ve net ortaya koymuş O: Ziynetler açıkta ise (ma zahare minha) sakıncasızdır.

Bilezikler, küpeler... açıkta ise sakıncasızdır.

Ama kadın, kollarını bileziklerle doldurup teşhircilik yapa yapa ortalarda dolaşmıyacak; eteğinin altındaki halhallarını sesli olarak teşhir etmek için ayaklarını birbirine vurmayacak. 

Tıpkı cahilî vücut teşhirciliği (33:33) gibi, takı teşhirciliği de iğrençtir (24:60). Yasak olan işte o. Yoksa örneğin secde yerlerinde ziynetlerin edeplice takınılması Allah'ın buyruğudur (7:31).

BOYUNLARINDAN MEMELERINDEN HATTA LABIUM MAJORLARINDAN CIKARTIP GOSEREBILMELERI IMKANI VARKEN.

Elbette.

İnanan kadın, altın zincirini memelerinden çıkartıp örneğin blüzünün üstüne takmak suretiyle açabilir. Ama zincir memelerinin üzerindeyken o ziyneti açamaz. Yoksa memelerini de açmış olur. Bir daha:

İnanan kadın, ziynetini açabilir ama ziynetinin yeri olan memelerini açamaz.

Kadının LABIUM MAJORLARINDAN söz etmen ise ancak ar damarı çatlamış birinin göze alabileceği dinî bir küstahlık; başlı başına bir fuhuş tellallığı. Çünkü Yüce Allah'ın 23:5-6 ve 70:29-30'daki buyruğu o ki cinsel organlar yalnızca eşe açılabilir. Başka hiç kimseye açılamaz. 

Fuhuş tellallığı yapmakla kalmıyor, Allahla inatlaşıyorsun.

Allah ne diyor; sen ne diyorsun! Allah inanan bir kadının yakınındaki emin kimselere sadece ziynetlerini açabileceğini belirtiyor. Örneğin memelerinin dibine kadar uzanan altın zincirini ÇIKARTIP blüzünün üstüne takmak suretiyle açabilir. Bunda hiçbir sakınca yok. Ama memelerini açamaz. Sen ise onun vücudu olan memelerini de açıveriyorsun fazladan. Tipik bir tesettürcü olarak fuhuş tellallığı yapıyorsun.

Fesübhanallah, Hasan Akçay

Yukarı dön Göster Hasan Akcay's Profil Diğer Mesajlarını Ara: Hasan Akcay
 
mrymes
Newbie
Newbie


Katılma Tarihi: 27 ocak 2007
Gönderilenler: 16
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP Alıntı mrymes

neyse uzun bi incelemeden sonra hasan akçayın ne dediğini anlayabildim ama hala kafamda sorular var. evet 'ziynetler kadının tüm vücududur' demek çok yanlış olur. çünkü ziynet ziynettir, vücut da vücuttur. ikisi ayrı şey..peki ama nur suresinde 'kendiliğinden görünenler dışında ziynetlerini açmasınlar..' cümlesi ne manaya geliyor? ziynet yerleri saç, boyun ve bilekler değil mi?zaten ziynetlerin açılmaması isteniyor..ama kendiliğinden görünme kısmını anlayamadım..teşekkürler. 
Yukarı dön Göster mrymes's Profil Diğer Mesajlarını Ara: mrymes
 
melankol
Katilimci Uye
Katilimci Uye


Katılma Tarihi: 10 nisan 2006
Gönderilenler: 42
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP Alıntı melankol

AR DAMARI CATLMIS OLARAK TARIF ETTIGINIZ INSAN DOKTOR...NEYSE.

Evet, Nûr 31'de anılan ziynetler ya sadece ziynettir ki açılmasında sakınca yoktur ya da aynı zamanda vücuttur ki açılmasında sakınca vardır.

YADA AYNI ZAMANDA VUCUTTUR KI NE DEMEK HOKKOBAZ KARDESIM.

Kadın takılarını açsın; bunda sakınca yok tamam ama vücudunun şehvet uyandıran yerlerini de birazcık açıversin!" demek "Birazcık gebe kalıversin!" demenin ta kendisidir. Asla! Birazcık gebe kalınmaz. Birazcık gebelik bal gibi tam gebeliktir.

BU NEDEMEK SIMDI.TAKILARINI ACSIN ...ACIK CUMLELER KURUN NEDMEK ISTEDIGINIZ ANLASILMIYOR.BU ARADA BIZIM LABIUM MAJOR KELIMESINI KULLANMAK TA KI AMACIMIZ BURAYA TAKILAN YANI SIZE GORE ZIYNET OLAN PIERCINGLERI KAST ETMEKTI3.


Ne şartı? Allah'ın şartına şart ekleyip rablik taslamayı bırak. Şartını açık ve net ortaya koymuş O: 
Ziynetler açıkta ise (ma zahare minha) sakıncasızdır

AYETTE UZUN UZUN BUNLARIN GOSTERILEBILECEGI INSANLAR SIRALANIYOR.SIZE GORE BU SART SADECE KADININ GORUNMEYEN YERLERINDE OLAN TAKILARI KASTEDIYOR OYLEMI.ONLARI CIKARTIP ELLERINE ALIP HERKESE GOSTERME IMKANI VARKEN TEKRAR SORUYORUM BU KISITLAMA NIYE. KADINI BUTUN VUCUDUNUAVRET OLARAK NITELEYEMEZSINIZ.KURAN BURADA ZIYNET KELIMESINI AVRET DISINDA KALAN VUCUT BOLUMLERINI TANIMLAMK ICN KULLANMISTIR.ZATEN TUM VUCUDA CINSEL ORGAN YANI AVRET DIYEMEZSINIZ.


ZIYNET KELIMESI KADAR DAHA JENTILMEN VE HOS BIR KELIME OLABILIRMI SIZCE KADIN VUCUDUNU TANIMLAYAN...SIZIN KABA TARIFINIZLE YETTI ARTIK

Yukarı dön Göster melankol's Profil Diğer Mesajlarını Ara: melankol
 
mrymes
Newbie
Newbie


Katılma Tarihi: 27 ocak 2007
Gönderilenler: 16
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP Alıntı mrymes

yaw benim soruma cevap verecek yok mu? ziynetin kadının tüm vücudu olduğunu söylemek yanlış olur..ya da en azından Kur'anı kerimde bahsedilen ziynet bölgelerinin kadının tüm vücudu olduğunu söylemek büyük bir hatadır..ama aynı surede 'kendiliğinden görünenler dışında ziynetlerini açmasınlar' ne demek? benim ziynet bölgeleri olarak anladığım ve bildiğim saç,boyun ve bileklerdir..dolayısıyla bir bayan saçını boynunu ve bileklerini ayette bulunan listedeki kişilerden başkasına açamaz doğru mu anladım?
Yukarı dön Göster mrymes's Profil Diğer Mesajlarını Ara: mrymes
 

<< Önceki Sayfa Sonraki >>
  Yanıt YazYeni Konu Gönder
Yazıcı Sürümü Yazıcı Sürümü

Forum Atla
Sizin yetkiniz yok foruma yeni mesaj ekleme
Sizin yetkiniz yok forumdaki mesajlara cevap verme
Sizin yetkiniz yok forumda konu silme
Sizin yetkiniz yok forumda konu düzenleme
Sizin yetkiniz yok forumda anket açma
Sizin yetkiniz yok forumda ankete cevap yazma

Powered by Web Wiz Forums version 7.92
Copyright ©2001-2004 Web Wiz Guide
hanif islam

Real-Time Stats and Visitor Reports Sitemizin Gunluk, Haftalik, aylik Ziyaretci  Detaylari Real-Time Stats and Visitor Reports

     Sayfam.de  

blog stats